کانون گفت‌وگو برای گسترش و ترویج دیالوگ فعالیت می‌کند.

افتتاح دفتر جدید کانون گفت‌وگو با حضور شهردار منطقه ۷ تهران

آیین افتتاحیه دفتر جدید کانون گفت‌وگوی مؤسسه امام موسی صدر، چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۷ با حضور شهردار منطقه هفت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کانون گفت‌وگو، مراسم افتتاحیه دفتر جدید کانون از ساعت 10 صبح پنجم اردیبهشت با حضور دکتر سمیه حاجوی، شهردار منطقۀ هفت تهران و راهنماها و اعضای کانون برگزار می‌شود.

در این برنامه دکتر سمیه حاجوی، شهردار منطقۀ ۷ تهران، فاطمه صدرعاملی و حورا صدر از اعضای هیات‌مدیره کانون گفت‌وگو لحظاتی با حاضران سخن خواهند گفت.

کانون گفت‌وگو، سازمان مردم نهادی است که از سال ۱۳۸۲ برای توسعه و اشاعه فرهنگ گفت‌وگو ایجاد شده است. کانون زیر نظر مؤسسه امام موسی صدر و با الهام از اندیشه‌های امام صدر فعالیت می‌کند.

در پی پژوهش و بررسی معضلات اجتماعی ايران و همچنين رايزنی با افراد مختلف صاحب‌نظر، اعتلا و اشاعه فرهنگ گفت‌وگو با هدف توسعه تفاهم اجتماعی از اهداف اوليه کانون قرار گرفت و به دنبال آن طرح بازآفرينی مهارت‌های گفت‌وگو «گفتن و شنيدن» تدوين شده و اجرای آن در کانون آغاز شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه افتتاحیه دفتر جدید کانون گفت‌وگو حضور خود را به آیدی تلگرامی @dialogue_center اعلام کرده و در روز و ساعت مقرر به آدرس خیابان مفتح شمالی، نبش کوچه دهم مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.