کانون گفت‌وگو برای گسترش و ترویج دیالوگ فعالیت می‌کند.

ششمین گردهمایی سالانه کانون گفت‌وگو با موضوع «گفت‌وگو و طبیعت»

کانون گفت‌و‌گوی مؤسسه امام موسی صدر در آستانه سیزدهمین سال فعالیت خود ششمین گردهمایی سالانه را با موضوع «گفت‌وگو و طبیعت» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کانون گفت‎وگو، همایش سالانه کانون با حضور و سخنرانی دکتر مصطفی ملکیان و دکتر هادی خانیکی در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود. در این همایش همچنین فعالیت‌های کانون گفت‌و‌گو معرفی و نمونه‌ای از تمرین‌های بازآفرینی مهارت‌های گفت و گو اجرا خواهد شد.​

کانون گفت‌وگو امیدوار است برگزاری این همایش حرکتی به سمت ديالوگ با طبیعت باشد که یکی از انواع چهارگانه گفت‌وگو است: «گفت‌و‌گو با خدا»، «گفت‌وگو با خود»، «گفت‌وگو با دیگران» و «گفت‌و‌گو با طبیعت».

ديالوگ با طبیعت برای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست، زمینه توسعه و پیشرفت و آرامش و صلح است. شاید یک دلیل بحران زیست محیطی امروز ایران بواسطه تعریف نشدن گفت‌وگو در حوزه طبیعت و محیط زیست باشد.

گردهمایی سالانه کانون گفت‌وگو، پنجشنبه سوم اسفند 1396 از ساعت 8:30 تا 13 در تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه جلال آل‌احمد، ابتدای بزرگراه کردستان برگزار می‌شود. حضور در این همایش برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.