کانون گفت‌وگو برای گسترش و ترویج دیالوگ فعالیت می‌کند.

هفتمین گردهمایی سالانه کانون گفت وگو برگزار شد

هفتمین گردهمایی سالانه کانون گفت وگو با موضوع «گفت وگو و اعتماد»، چهارم اسفند ماه ۱۳۹۷ با حضور علاقه مندان به موضوع گفت وگو در تالار ایوان شمس برگزار شد.

برنامه همایش با سخنان فاطمه صدرعاملی، عضو هیئت مدیره کانون گفت‌وگو و ناصر شاه حسینی، مدیرعامل کانون گفت‌وگو آغاز شد که درباره فعالیت های امسال کانون توضیحاتی را ارائه کردند.

در ادامه نمایشی با نام «خانه خلوت» برگزار شد که اعتماد اجتماعی سوژه اصلی آن بود و در قالب یک دادگاه مطرح شد و در ادامه حاضران در سالن به عنوان اعضای هیات منصفه نظر دادند و رای دادگاه روی صحنه صادر شد.

گردهمایی امسال با حضور و سخنرانی استاد مصطفی ملکیان و دکتر محمدمهدی مجاهدی همراه بود که در سخنان خود به مفهموم گفت و گو و ارتباط آن با اعتماد پرداختند. گزیده ای از سخنان آنها را اینجا و اینجا بخوانید.

پایان هفتمین گردهمایی کانون گفت وگو نیز با اعطای گواهینامه به راهنمایان جدید گفت وگو همراه بود که طی امسال و سال گذشته دوره های خود را با موفقیت پشت سر گذاشته بودند. گواهینامه ها با حضور استاد مصطفی ملکیان، دکتر محمدمهدی مجاهدی، فاطمه صدرعاملی، پروین داعی پور، ناصر شاه حسینی و مهدی فرخیان به راهنماهای جدید گفت‌وگو به آنها اهدا شد.

اسامی راهنمایان گفت‌وگو که گواهی خود را دریافت کردند به این شرح است:
«شوکت سلیمان شاهباز، زهره پندی، قاسم برجسته، شکوفه راستگو، گلاره مهرافزا، میترا نورادصدیق، سامان سودبخش، زینب جدبابایی بهبهانی، آسیه سبزی زاده، محمدرضا اقدسی، آرزو عابدینی، سعیده باقری، حمید عبدل آبادی، متینه یزدجرد، فائزه تمیمی، مهدی شریعتی راد، هما مسعودی، مریم خسروجردی، محمد ارشدی، نورالزهرا خلجی، حبیب سهیلی احمدی، مژگان اثباتی، نفیسه ثبات، محمد ابراهیم رئیسی، فاطمه آذر، ناهید چیذری، رقیه دانا، بهاره میرزاپور، حبیب سهیلی احمدی و داوود عباسی.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.