کانون گفت‌وگو برای گسترش و ترویج دیالوگ فعالیت می‌کند.

استقبال از کارگاه‌های رایگان آشنایی با مفاهیم گفت‌وگو

در آغاز روزهای گرم و تعطیل تابستانی برآن شدیم تا تعداد بیشتری را با مفاهیم گفت‌وگو و چگونگی کسب مهارت‌های گفت‌وگویی آشنا کنیم.

بسیاری از مخاطبان دوست داشتند تا با اتفاقاتی که در کارگاه‌های گفت‌وگویی می‌افتد، آشنا شوند. از این رو در فرصتی یک ماهه به رایگان میان جمع‌هایی رفتیم که درخواست آشنایی با این کارگاه را دادند.

راهنمایان کانون گفت‌وگو در جلسه‌ای ۳ ساعته مدلی از آنچه در کارگاه‌ها اتفاق می‌افتد را برای مخاطبان اجرا کردند و کارگاه‌های آشنایی متعددی با استقبال گرو‌های مختلف در تیرماه و روزهای آغازین مرداد برگزار شد. اطلاعات مربوط به کارگاه‌های برگزار شده و کارگاه‌هایی که در روزهای آینده برگزار می‌شود را در ادامه می‌خوانید:

کارگاه‌های برگزار شده

  • حسینیه بنی فاطمه در شمس‌آباد تهران در روزهای ۲۱ و ۲۶ تیر ماه شاهد برگزاری دو کارگاه آشنایی با  گفت‌وگو بود. راهنمایی این کارگاه‌ها را اعظم میرغفاری بر عهده داشت.
  • محفلی دوستانه و خانگی نیز در روز ۲۲ تیر ماه  کارگاه آشنایی با گفت‌وگو را با راهنمایی ثریا دانا و داود عباسی تجربه کرد.
  • سه کارگاه به درخواست شهرداری منطقه ۳ تهران 

◊ سرای محله داودیه، شنبه ۲۳ تیرماه با راهنمایی مینا باقری و مطهره رضوانی اولین کارگاه برگزار شد.
◊ سرای محله کاووسیه، یکشنبه ۲۴ تیرماه با راهنمایی نرگس لیاقی مطلق و نفیسه ثبات دومین کارگاه برگزار شد.
◊ سرای محله قلهک، دوشنبه ۲۵ تیر، با راهنمایی مریم پاشاروش و مهتاب محمودی سومین کارگاه برگزار شد.

  • سرای محله قیطریه واقع در فرهنگسرای ملل نیز در روز شنبه ۳۰ تیرماه با راهنمایی متینه یزدجردی و شهره پرداختی کارگاه آشنایی با گفت‌وگو را تجربه کرد.
  • جمعی از راهنمایان گردشگری نیز روز سه‌شنبه ۲ مردادماه با راهنمایی سوزان محمودی و امید پیرزاد در محل کانون گفت‌وگو با این کارگاه و مهارت‌های گفت‌وگویی آشنا شدند.

کارگاه‌های آینده

  • فرهنگسرای دروس، روز یکشنبه ۱۴ مرداد شاهد برگزاری کارگاه آشنایی با گفت‌وگو به راهنمایی اعظم میرغفاری و اکرم میرغفاری خواهد بود.
  • شرکت نرم افزاری داتین نیز گروه دیگری است که یکشنبه ۱۴ مرداد ماه با راهنمایی مریم پاشاروش و داود عباسی این کارگاه را تجربه می‌کنند.
  • باغ موزه قصر دوشنبه 15 مردادماه در برنامه گفت‌وگویی شهرداری منطقه هفت نیز یکی از کارگاه‌های آشنایی با گفت‌وگو را با راهنمایی دکتر صفری تجربه خواهد کرد. در این برنامه به‌جز آشنایی با کارگاه‌ها قرار است گفت‌وگویی نیز پیرامون تجربیات سالمندان شکل بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.