کانون گفت‌وگو برای گسترش و ترویج دیالوگ فعالیت می‌کند.

رونق کارگاه‌های گفت‌وگو در تابستان

فصل تابستان برای کانون گفت‌وگو با برگزاری کارگاه‌های مختلف، گرم‌تر و پربارتر شده است.

استقبال مردم، گروه‌ها و نهادهای مختلف خصوصی و دولتی از کارگاه‌ها و فراگیری مهارت‌های گفت‌وگویی به مراتب بیشتر از قبل شده و این اتفاق خوش‌آیندی برای اعضا و راهنمایان کانون گفت‌وگو است.

کانون گفت‌وگو با همراهی راهنمایانش در حال برگزاری کارگاه‌هایی است که جلسات برخی از آنها به پایان رسیده و برخی هنوز ادامه دارد.

کارگاه بازآفرینی مفاهیم گفت‌وگو در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری: در این کارگاه دو روزه که در ۱۶ ساعت طراحی شده، ۲۷ شرکت کننده حضور داشتند.

نخستین جلسه این کارگاه، پنجشنبه 14 تیر و دومین جلسه آن نیز پنجشنبه 28 تیر با راهنمایی و پروین داعی پور و زهرا مجاهدی برگزار شد.

کارگاه بازآفرینی مفاهیم گفت‌وگو در شرکت مهندسین مشاور راهیاب ملل: 25 نفر از مدیران و کارمندان شرکت مهندسین مشاور راهیاب ملل در این کارگاه شرکت دارند.

جلسات اول تا سوم این کارگاه در روزهای ۳۰ تیر، ۱ مرداد و ۷ مرداد با راهنمایی شهرام حلاج و اکرم میرغفاری برگزار شد. جلسه چهارم و پایانی این کارگاه نیز چهارشنبه 10 مرداد برگزار می‌شود.

کارگاه تربیت راهنما در دبستان پسرانه مفید تهران: ۳۲ نفر در این کارگاه حضور دارند و این کارگاه از ۳ قسمت تشکیل شده است.

بخش اول این کارگاه در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد و بخش دوم نیز روزهای ۶ و ۷ تیر برگزار شد. دو جلسه نخست از بخش سوم این کارگاه در روزهای شنبه و یکشنبه به ترتیب ششم و هفتم مرداد با راهنمایی پروین داعی پور و مهدی فرخیان برگزار شد و برگزاری دو جلسه پایانی آن نیز به هفته میانی مرداد موکول شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.