ششمین گردهمایی سالانه کانون گفت‌وگو با موضوع «گفت‌وگو و طبیعت»

کانون گفت‌و‌گوی مؤسسه امام موسی صدر در آستانه سیزدهمین سال فعالیت خود ششمین گردهمایی سالانه را با موضوع «گفت‌وگو و طبیعت» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کانون گفت‎وگو، همایش سالانه کانون با حضور و سخنرانی دکتر مصطفی ملکیان و دکتر هادی خانیکی در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود. در این همایش همچنین فعالیت‌های کانون گفت‌و‌گو معرفی و نمونه‌ای از تمرین‌های بازآفرینی مهارت‌های گفت و گو اجرا خواهد شد.​

کانون گفت‌وگو امیدوار است برگزاری این همایش حرکتی به سمت ديالوگ با طبیعت باشد که یکی از انواع چهارگانه گفت‌وگو است: «گفت‌و‌گو با خدا»، «گفت‌وگو با خود»، «گفت‌وگو با دیگران» و «گفت‌و‌گو با طبیعت».

ديالوگ با طبیعت برای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست، زمینه توسعه و پیشرفت و آرامش و صلح است. شاید یک دلیل بحران زیست محیطی امروز ایران بواسطه تعریف نشدن گفت‌وگو در حوزه طبیعت و محیط زیست باشد.

گردهمایی سالانه کانون گفت‌وگو، پنجشنبه سوم اسفند 1396 از ساعت 8:30 تا 13 در تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه جلال آل‌احمد، ابتدای بزرگراه کردستان برگزار می‌شود. حضور در این همایش برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

گردهمایی سالانهگفت و گو با طبیعت
Comments (۰)
Add Comment